Fin helg!


Toppen helg verkligen. Strålande sol och goda vänner. Vad mer önskar man?

Igåre var de4t sol, fika med en vän och sedan utgång. En riktigt lyckad kväll! Mycket bra kväll. Bättre än sist.

Idag har det varit ännu mer sol. Suttit i solen hela dagen. Nästan så pass att jag fick färg. Lite osäker på om det verkligen är så. Men vilket fall så har det varit en jätte jätte bra dag. Myst med goda vänner i solen och bara haft det bra.


Imorgon börjar en ny arbetesvecka. Den startar så tidigt som 06.45 så jag överväger att väldigt snart gå och lägga mig. Trist bara att jag inte känner mig jätte trött. Brukar annars vara ganska så bra på att vara trött ju. Men inte när jag verkligen behöver.

Så vad säger man? Sova kanske.. Eller iaf göra ett ärligt försök?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0