Gottis..


Som jag skämmer bort mig nu va! Fransarna igår och så idag var det massage på jobbet. Hur bra kan man ha det liksom? Var visst en aning spänd och så fick jag bekräftat någon som jag anat ett tag. Min rygg e lite sne. Alltså inte benen eller så men jag har inte några muskler på högersidan. Kanske lite, lite. Men dom är så gott som obefintliga. Så nu måste jag börja leka högerhänt och träna så att jag kanske kan få rätsida på det. Hoppas iaf att jag kommer att kunna ta mig i kragen och göra det.

Hur som haver. För lite muskler eller inte så var det sjukt gott med massage! Är det födelsedagsvecka så är det! Varför fira sin födelsedag i bara en dag när man får bestämma själv? Bara för att jag vill och kan så fyller jag år hela veckan. Vilken toppen ide va? Haha.

Avrundade denna dagen med lite glass och färsk ananas. Mycket, mycket gott! Nästan lika bra som jordgubbar. Fast inget kan ju egentligen kål dom små röda gubbarna. Eller? Inte enligt mig iaf. Har hör att att ska vara goa doppade i vit choklad så det ska jag prova någon gång. Någon gång denna sommaren måste det bli! Vill vill! Sommar och jordgubbar. Mumma! Vill ha sommar nu!

Men ne.. Nu är det dax att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0