Paket!


Hur kul är det inte att få paket på posten?! Jag älskar det iaf. Tycker att det är lika roligt varje gång! Spännande fast att jag egentligen vet vad det är som kommer i paketet.

Idag är det en sådan dag då jag fick paket. Fick gå hela vägen till Kvantum för att hämta det. Inte jätte långt borta men jag undrar ändå varför. Finns utlämning nere på gatan ju. Äh! Paketet kom fram och jag är nöjd!




Hoppas att jag blir lika nöjd med resultatet. Detta skall bli riktigt spännande! Kan knappt vänta på att det ska bli färdigt så att jag får veta! Men jag måste ju vänta för att kunna se resultat.


Den som väntar på något gott säger dom!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vem får du mer från??? Eller har du skickat efter... nyfiken

2010-04-01 @ 22:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0