Snabbt..


Herre gud! Vart tog den veckan vägen. Jag fattar inte nåt! Tyckte det var måndag igår men det är fredag imorgon så det stämmer ju inte alls.
Inte precis så att jag klagar. Men vart tog veckan vägen och vad har jag gjort?

Måste verkligen ha ett bra jobb nu när en hel vecka bara trollas bort utan att jag lider av det. När jag ändå tänker efter har jag fått en del gjort ändå. Konstigt det där.

Imorgon är det iaf fredag. Två pass att ta sig igenom sen är det ledig lördags dag och jobba kväll. Sen kommer den efterlängtade underbara söndagen! Vilo dagen med stort V. LÄNGTAR!



Undrar just hur det kommer att bli på jobbet imorgon. Undra hur ner ringda vi kommer vara pga all den där askan som ska snurra runt någonstans uppe i luften. Har inte sett något av den. Undrar ens om man kan det. Fick för mig att det var dimma när jag tittade ut förut men jag såg nog bara suddigt. Inte så noga egentligen men undrar ändå hur det kommer bli. Finns ju ingen som kan svara än på hur lång tid det tar innan allt är borta. Läskiga grejer det där!



Så det sista för dagen. Det var kalas idag på jobbet. Kalas med tårta. Inte vilken tårta som hellst heller..
GRÄDD tårta.. Ni kan väl bara gissa vad det betyder! Haha

Nu ska jag sova, ensam som tur e..



Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0