Soliga dagar


Som har bestått av jobb från 06.45 till 14.45. Helt underbart att sluta så tidigt! Efter jobbet har jag båda dom här dagarna suttit och njutit av solen tillsammans med goda vänner över en kaffe. En väldigt lång kaffe! Mysigt värre måste jag säga. Absolut inget att klaga på. Hur underbart som hellst!

Efter fikan igår blev det en jätte lång promenad i  det fina vädret. Gick på en lite upptäcksfärd. Upp på något som kallas skanskaberget. Trodde att det bara var en liten kulle, men vad jag bedrog mig! Det var jätte stort! Massor av historia fanns det där uppe och det var jätte fint! Önskar att jag hade haft en bra kamera med mig. Men inte det inte. En annan gång får jag gå upp igen och ta med det så att det kan bli fina bilder.

Mysigt värre!!

Idag har det mest  varit kaffe i solen och slappa hemma. Helt ok det med faktiskt. Otroligt trött idag.

Imorgon blir det en sen dag. Börjar först kl 12.15, det är jätte sent det. Konstigt känns det att börja så sent. Men jag tror ändå att är bra. Kan faktiskt behövas en dag som nästan är som vilodag.


Sist men inte minst! Min moster fyller år idag! JÄTTE GRATTIS!

Saknar henne och moster man massor. Har inte sett dom på sjukt länge. Måste se till att komma mig iväg uppåt och hälsa på alla. Saknar alla jätte mycket! Avstånd till dom som man håller kär är jobbigare än man tror! Om det inte hade varit så långt kanske det hade kännts lättare.


Om jag fortsätter blir det bara svammel nu. Tv och sova får bli min plan...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi saknar alla dig

2010-04-14 @ 08:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0