Ta hand om sig!

Mycket viktigt att skämma bort sig ibland har jag hör. Slutade trots allt tidigt idag så jag hade massor av tid att unna till mig. Det blev nytt lack på naglarna och även en sväng till grillen. Någon gång till så har man lagt grunden inför sommaren. Inte sola för mycket, inte bra! Det kommer trots allt snart en sommar sol som man kan njuta av. Längtar såå efter den! Någon fler än jag?

En annan sak med att skämma bort sig. Funderar starkt på att testa på att förlänga mina ögonfransar.
Vad sägs om det? Är det någon som har provat? För och nackdelar med det? Har hört skräck historier om folk som fransarna gått av för eller ramlat bort. Men hon tjejen som skall göra det isf sa att det inte blir så. Men jag måsste nog ställa henne ytterligare tusen frågor! Vill inte gärna bli av med dom små som jag har. Tåls att tänka på det där.

Veckans färg blev guld.
Helt ok enligt mig. Förra veckans färg vet jag inte vad man ska kalla.
Men en sak som är säkert är att det är riktigt kul att kunna pilla med olika nagelack och glitter.
Min egen lilla hobby.

 

Örigt om det där med hobby. Jag måste skaffa en! Har allt för mycket dag kvar när jag slutar jobba. Om jag inte hittar en hobby eller nåt att fördriva tiden med kommer jag nog leta ett jobb till! Galet! Något vettigt att göra på min fritid förutom att dricka kaffe. För mycket kaffe var visst inte nyttigt har jag hört!

Men nu se klart det sista på programmet som jag bara lyssnat på sista kvarten.
Dumt att sitta uppe och titta utan att titta..

 

 

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0