Trötter..


Idag har varit en riktigt LÅNG dag känner jag. Hur trött som hellst är jag nu så jag har tänkt att jag ska ramla ner i sängen jätte snart.

Har kollat runt efter en massa hotell nu. Har tänkt att unna mig en underbar helg med avslappning. Bara njuta och vara är tanken. Man behöver ju faktiskt inte åka utomlands för att man ska kunna roa sig. Man kan kommaiväg en kort bit. Bara för sakens skull.

Känner mig mega laddad för detta nu! Gäller bara att hitta det perfekta hotellet. Vart det blir vet jag inte.
Men troligast så blir det Göteborg. Present till mig själv. Fina grejer det.

Men nu är det natten för att det är jobba imorgon!


Kommentarer
Postat av: mamma

har du nån konsum check???? en sån så man får två nätter för 1398?? för två personer.

Hör av dig

Kram

2010-04-09 @ 10:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0