Tusan!


Jätte dålig har jag varit på att skriva dom senaste dagarna. Men så har jag haft en hel del att göra med. Jobb hela påsken och sedan använda den resterande tiden till att umgås med mina underbara vänner.
Njuta av solen och dricka en massa kaffe..


Blev även ett äventyr igår. Tröst shopping! Mycket bra grejer. Har behöft ett par neutrala allorund skor skulle man väl kunna säga. Så för att pigga upp mig själv så fick det bli en såndär fin grej 3 för 2. Fantastiskt! Mycket nöjd med mina nya skor. Har så att jag klarar mig hela sommaren nu. Borde jag göra iaf. Med det jag redan har.
Köpte ett par som var precis lika som dom som jag hade förra sommaren. Dom var ju helt underbara. Bara trasor av dom efter sommaren! Bilder senare.

Tänkte ju bara att jag skulle slänga in en rad medans det inte är kö här..

 

Fortsättning följer ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Glad å se dig.

Puss och kram

Mamma

2010-04-06 @ 22:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0