Julklappar till mig!

Igår tog vi oss en galen tripp till hem till Sverige.. Tog bara vackra 10 h att köra fram och åter. Men det var det verkligen värt! Köpte mig en STOR julklapp till mig själv. En ny bräda, bindningar och skor. Sååå nöjd oich glad jag är. Nu väntar jag bara på att få lite tid över så att jag kan ge mig ut och pröva den.. Längtar!
Nu är det jul på riktigt och det skall vi skåla med Glögg om. Nice ska det bli..
Så nu springer jag för glöggen väntar och vi har ägnat halva kvällen till att bygga pepparkakshus och koka knäck.
Fint skall det vara!
God Jul alle sammans!
Hoppas på att hinna skriva mer imorgon.

Kommentarer
Postat av: mamma

God Jul mitt hjärta. Älskar dig.

Det finns klappar här till dig....eller om de ska gå med posten......

Många kramar saknar dig här vid bordet. Erik är noga med fotot, dags för nytt kanske????

Kram kram kram

2010-12-24 @ 10:06:31
URL: http://ninaaronsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0