ÅldersNojja!

Min rumpa håller på att trilla ner!
Med andra ord håller jag på att bli gammal! Min kropp den är inte alls i bra form!
Jag måste verkligen ta tag i det här nu. Det finns många saker som man kan kalaga över men som man kanske inte kan göra något åt. Men detta kan jag iaf göra något åt. Jag kan försöka att lyfta upp rumpan på plats igen och försöka få dom där okokta spagetti ararna till att få lite former iaf. Fixa så att ryggen får lite mer att hålla sig uppe med och så vidare. Jag kan nog fortsätta länge! Men detta är iaf något som jag har tänkt att jag ska försöka göra några gånger i veckan. Hur länge jag nu lyckas med det. Men min tanke är iaf att jag ska göra det och att jag ska göra det tills att det ger något resultat!



Hantlarna är bra att använda för att det ska bli lite tyngre. Alltså mer att kämpa med. Men det är inte alls nödvändigt. Bara ett ont gott kan man säga.



Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på att jag ska få sova ordentligt. Drömma lite sött kanske. Hoppas verkligen på goa drömmar inatt. Dom senaste nätterna har verkligen inte bjudit på några goda drömmar. Men det är inget som jag ska ta just nu. Nu är det natten och dax att nanna.

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0