Att man kan fastna så!


Förstår inte hur man kan fastna så för alla sorters spel. En del eller rättare sagt ganska så många har fastnat vid FarmVille. Det är beroende framkallande! Ett tag byggde jag hela mitt liv kring det spelet. Planterade när jag skulle sova så att det skulle vara klart tills jag klev upp. Ett tag var jag även fast vid något som heter Molehille Empire, där ska man också odla grönsaker/bär. Nu har jag fastnat för något helt annat Travian. Man bygger upp en by och sen ska man skaffa sig soldater för att slåss. Det är ganska så kortfattat vad man ska göra. Man kan nog hålla på hur länge som hellst med det verkar det som. Helt sjukt!
Jag sitter fast i detta spel träsket igen iaf!



Har du fastnat för något spel eller känner du någon annan som har gjort det?


Visst är det irriterande i längden. Kommer ihåg när jag klagade på pojkvänner när jag var mindre. Dom spelade CS och jag kände mig bortglömd. Undra om man nu är likadan? Fast jag sitter med min by och min blogg..
Hemska tanke? Är det så tro? Jag sitter mycket här ja. Men inte hela tiden väl?
När det är blogg stopp och jag inte skriver på ett par dagar är det ju för att jag har annat för mig som jag hellre lägger tid på.


Det blev nog en liten tankeställare det där. Kanske att man klagade för mycket när man var mindre?!




Kommentarer
Postat av: rebecca

jaa hahha, jag kommer ihåg när vi skulle ner till stan men du va tvungen att vänta "bara lite" så du kunde odla.. ;)

Fast nu är jag iofs van, Simon höll på o nörda farmville ett jävla tag med. INTE OKEJ. :P

2010-02-03 @ 23:08:03
URL: http://rkittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0