Fint!

Mycket fint! Det var nice att titta på tv ikväll! Sitta i min ensamhet och skrika åt tv:n. Det är faktiskt riktigt kul när dom gör ett så pass bra jobb som dom gjorde grabbarna! Mycket bra jobbat!

GRATTIS!! Ni e grymma!




Någon fler än jag som har slökollat genom Os på nästan alla grenar. Känns som att jag har sett lite av det mesta. Allt från curling till skicross eller vad det nu heter. Tycker iaf att det varit ganska så roande. Men jätte tråkigt att det inte gick som man hoppades för Helena. Men hon fick iaf köra ett fint sista lopp. Jag tror stenhårt på att hon kommer att komma igen. Tjejen har ju alltid åkt skidor så jag tror helt säkert att hon har förlorat förr. Hon kommer att repa sig och hon kommer att vilja ta igen det som hon förlorat nu. Det tror jag iaf.

Men återigen. GRATTIS grabbar! Fan va snyggt jobbat!


Min dag idag har varit extremt slapp. Mest ansträngande idag var lite träning och matlagning. Jobbigt va?

Snart dax att sova.

Nattiz folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0