Kortis..

Helgen var lång men bra, jobba jobba och umgås med mina tjejer. Städa en massa m.m.
Det är ungefär jätte spännande eller inte!

Men något som var lite roligt var att jag hittade en vän från dagis. Facebook är riktigt bra ibland.
Vi var brevvänner ett bra tag när vi var små men sedan rann det ut i sanden. Ganska mycket pga att jag var en kass brevvän. Jag var väldigt dålig på att svara. Men det är vilket fall som hellts jätte kul att ha hittat igen henne. Har även lyckats finna en del andra dagis vänner. Men har inte helt tagit tag i det än. Men det kommer väl.

Dagen på jobbet idag gav inte jätte mycket men ändå lite. Fick in två möten som faktiskt kom till kontoret! Wohoo! Alltså inte bara sådana som tackat ja utan som även dök upp! Det är kalas det. Tyvärr bara ett nybok men ändå två ombokningar så det är ändå inte fy skam tycker jag.

Nu skall jag krypa till sängs och läsa klart boken som jag läst ett tag nu.
Så natti natt folket! Ni får sova så gott nu då!

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Nora

Svar: Jäklar vad du levr på lite pengar :P Jag skulle inte klara mig så. Nej, tyvärr så blir det inga storkok, de andra är inte intresserade :( Det är organisationen här nere som betalar ut pengarna.

2010-02-09 @ 09:42:01
URL: http://noragyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0