LillaMy ? ! ?

Funderar på väldigt många saker just nu!





Funderar så det snurrar runt i skallen på mig. Inte är det en massa nödvändiga saker jag funderar på heller.
Det är allt från vilka strumpor jag ska ha imorgon till om jag kanske borde skriva en bok. Alltså det är allt och inget kan man väl säga.

Kollade precis ut genom fönsterat med och började fundera på om det är dax att skotta imorgon igen?! Ja det snöar. För ovanlighetens skull så snöar det!


Kollade runt i min lägenhet idag och kom fram till att jag vill göra om lite. Men hur och med vad vet jag inte! Hittade ett gammalt överkast som har blivit för liten för sängen. Kanske att det kan bli kuddfodral m.m. Bara att klura på det lite till. Funderar även på om jag ska ge mig upp på vinden och gräva runt lite. Kanske finns mer kul som jag kan leka med där. Plus att jag även funderar på om jag kanske ska ha bakdag imorgon. Men hur ska jag hinna allt på samma dag? Det undrar jag..

Det är bara några av de TUSEN tankar jag har i mitt lilla huvud just nu.
LillaMy tänker. Det är inte alltid bra!






Utöver dom tankarna finns det ett par till som jag har och funderar på. Men jag ska nog hålla dom tankarna för mig själv ett tag. Det tåls liksom att kluras på ett tag eller vad man ska säga.




Kommentarer
Postat av: rebecca

han skottar på något tak i thn,...funny funny.

Jaa, känns som jag kommer sitta fast här ute nu när Simon jobbar. Körkortet är välbehövligt nu!! Om några veckor kanske jag har det. Hoppas hoppas!!

2010-02-17 @ 12:08:14
URL: http://rkittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0