Lugn och ro..

Idag har det varit en stilla dag, nästan. Upp och ringa till docktorn och sedan vänta på en tid. Dom skulle ringa åter vilket dom gjorde. Fick en tid 10.30, så då var jag där. När jag var klar där så fick jag gå hem en liten stund innan jag fick vidare till sjukhuset för att röntkas. Resultatet blev att jag var helt OK, det var inget fel på mig. Jag har alltså ont men det är inget fel med det. Skumt!

Så idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Man ska göra det när man inte är helt kry. Så det har varit stilla aktiviteter. Kaffe och pyssel..

Resultatet:

 

Två nya armband! Wohoo! Önskar bara att jag hade mer pärlor som jag kunde pyssla. Mer band och kedjor. Vill ha massor av grejer så att jag kan pyssla i evigheter. Love!

 

 


Kommentarer
Postat av: Marita

Flinke du e :)

2010-02-03 @ 09:14:39
Postat av: Caroline

Fina armband!!

2010-02-03 @ 18:14:57
URL: http://carolinenorling.blogg.se/
Postat av: mamma

Finns här, hela stugan full. Kom nån gång så kan vi pyssla som bara attan

2010-02-03 @ 18:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0