Ring då!


Pengarna kan bli dina! Vad väntar du på? Har du det rätta ordet? Kan du svaret? Ja men ring då!
När som hellst blir jag avbruten. Är det du som kommer att avbryta mig eller är det någon annan?
Varje rätt svar kan ge dig *** :- Kom igen nu! Har du något ord till mig?!?!





Någon som känner igen detta? Finns så sjukt många program på tv där man kan vinna pengar.
Måndag morgon och jag har lyckats att sappa mig förbi tre st sådana program. Tittat en stund på dom alla nu faktiskt men det är ingen som ringer och det är ingen som vinner.

Vad tycker ni om sådana program? Jag sitter iaf och blir jätte sugen att ringa. Ibland vet man ju verkligen svaret och så kanske dom lockar med 10.000:- det är mycket pengar det. Men jag får banne mig sätta mig på händerna för att inte ringa! Har ju ringt någon gång men aldrig vunnit så det känns inte alls lockande att fortsätta. Men ändå lockande. Någon som förstår hur jag menar? Man vill fast att man vet att det är meningslöst. Bara slöseri med pengar! Om man hade vunnit hade det ju varit en annan sak eller?


Någon annan än jag som provat?
Vad tycker du om sådana program?


Måndag morgon... Nu KÖR VI!!!

Kommentarer
Postat av: rebecca

hahha, jag satt också o kollade på detta imorse, iaf en stund på två av dem. Mycket givande. NOT! "ett killnamn! bla bla bla".och helt plötsligt ska hon byta kanal.. what? :P

2010-02-22 @ 14:09:49
URL: http://rkittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0