Slutar det aldrig?


Man skulle kunna tro att det inte har tänkt att sluta snöa någon gång. Tycker verkligen inte att det har varit något ordentligt uppehåll på ett helt dygn nu. Bara en massa massa snö hela tiden. Rädd börjar jag bli eftersom att det är så mycket snö på taket. Inte så att jag har någon lust att få det över mig. Om det ramlar ner, klarar uteplatsen det då? Hm. Lite osäker blir man. Undra just när hyresvärden tänker kolla på det? Less på att skotta är jag med för den delen. Men för att inte bara klaga så måste jag säga att det faktiskt är väldigt mysigt med all snö! Massor av snö är mysigt det blir ju jätte fint. Plus att det blir kallt på ett helt annat sätt när det snöar. Det blir kallt på ett nästan bra sätt. Det går iaf att stänga kylan ute.




Inte den bästa bilden kanske men man ser att det är en massa snö och att träden har fått "kläder" igen.
Riktigt vinter mys faktiskt. Men det börjar bli lite för mycket av det goda nu!


För mig är det tid att sova. För länge sedan egentligen, men jag har haft lite pillgöra som jag önskade att jag kunde bli klar med någon gång. Men det verkar inte som att vi är överens håret och jag. Vilket fall så är det sova dax och jag ger upp för idag..


Natti Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0