SnöRapport 2


Nu har det snöat hela natten och verkar vilja fortsätta några timmar till. När meterologen säger att det kommit ca 10 cm snö betyder det på min uteplats ungefär 20-30 cm. Nu på morgonen säger hon att det väntas komma 30-40 cm till. NEJ TACK! Det betyder väl att det kommer att komma 50-60 cm på min uteplats då lr? Det vill jag då rakt inte.
Skulle inte förvåna mig om skiten rasar snart!


Jag tycker inte alls att det känns helt tryggt. Det är ju inte heller så att jag kan strunta i det. Om jag inte skottar. Vilket för mig betyder sopa eftersom att jag inte har någon spade eller liknande. Vilket fall, om jag inte gör det så kommer jag varken ut eller in ju. Blir insnöad om jag håller mig hemma och blir utsnöad om jag går bort.

DILEMMA?!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja nog vet du hur det är med snö.. men nu tycker jag det ser ut som om du har fått så det räcker. Självklart skall dom dit och skotta av taket. Stå på dig.

Här har det varit lite lungt nu med snöandet men kylan står på sig. Är lite trött på den.

Erik är hemma nu på lov.

Puss och kram

2010-02-19 @ 21:34:18
URL: http://ninaaronsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0