Tre armar, Tack!


Hade väldigt gärna velat haft idag. Det hade varit till nytta ett tag iaf. Sätta upp hyllor med bara två armar är ganska så jobbigt. Har alltså idag skruvat en massa! Skruvat upp hyllor. Kände att jag måste göra något. Har man då fyra lackhyllor som bara ligger och skräpar som man typ vet vart man vill ha. Ja då är det bara att sätta igång! Tog mig en promenad ner till ClasO och köpte lite skruvar. Sen var det bara hem och sätta igång! Mäta, mäta och mäta lite till för att förska få det rakt och på rätt ställe.

Nu efter många om och men så sitter hyllorna där dom ska! Nöjd blev jag med för den delen. Nice!

Men jag kan lova att jag var väldigt nära att slänga ut en av hyllorna. Jäkla skit hylla! Urk! Två små hyllor, dom där mini lackhyllorna. Inte alls lätta att sätta upp när det inte går som man vill och man skruvar in skruven för lite eller för mycket.

Sak samma nu sitter dom där iaf! Wohoo!!

Två i samma höjd som soffan backom soffan  och två på varsin sida om sängen i samma höjd. Mycket bra.
Får fixa det sista innan det blir kort på det!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktig flicka.

Behöver nog flera armar jag med imorgon. Ska fixa på jobbet....

Stor kram

Just ja, här är det fortfarande kallt, 27 minus just nu. Snö har vi mindre av men tillräckligt

2010-02-22 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0