Vinterland


Vaknar till ett vitt vinterland idag igen. Men jag anar solen! Älskar solen! Finns det något bättre än solsken? Sol som värmer så att man inte behver ha massor av kläder. Sol som är så varma att man nästan längtar efter en liten vind pust som skall svalka en.
Jag får faktiskt sommarkänslor av att se solen. Det der ut som att den kommer att titta fram under dagen igen.
Först värsta snöstormen och sedan sol ett par dagar i rad. Nästan så man skulle kunna tro att det var planerat. Det är ju faktiskt mycket finare mett ett vitt landskap när solen skiner. Men hells av allt skulle jag nog se en massa görna träd och gräsmattor.

Med det i tankarna hittade jag lite sommarfint!



Lite sommarfint från ellos.
Jag längtar till sommaren nu. Jag gillar vitt och snö är helt okej. Men jag har fått nog för i år!
Någon som håller med kanske?


Nu ska jag gra mig klar för dagens äventyr!
Tro vad man ska hitta på idag? Råkade bleka en tröja igår. Kanske ska pyssla mer med det idag?
Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0