Brist


Otrolig brist på fantasi så satte jag mig och bara pillade ihop detta under tiden jag väntade på att mitt te skulle bli klart och gå att dricka. Det ska ju inte bara vara varmt, det ska vara varmt på det viset att det går att dricka.



Kanske att det kan vara något man kan tänka sig när det börja närma sig lite varmare väder. Men sen när det blir vår eller kanske till och med sommar. Då får det nog bli lite luftigare eller färg gladare.



Måste ju säga att den nya "studion" är grymt mycket bättre än den som dom hade innan. Mycket bra jobbat HM. Synd bara att man måste prova kläderna på riktigt för att veta om det verkligen är något att ha. Men man kan ju ha lite roligt när man har för lite att göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0