Det nya året..


Börjar med en massa ..... och en kortare blogg paus. Det var helt enkelt så att jag inte hade en aning om va jag skulle skirva.

Vet visserligen inte nu heller vad jag ska skriva men ändå. Kan ju säga att året har startat väldigt långsamt. Bara tatt det stilla och funderat över det nya året som kommer. Vad ska man kunna göra utav det? Nåt bra helt klart. Det är trots allt ett helt år att vända upp och ned på så det finns ju all tid att göra både det ena och det andra.

Söndag i all ära. Skall vara en vilodag. Men eftersom att jag tyckt att alla andra dagar varit vilodagar fram tills idag så var det på tiden att göra något vettigt. Det blev en snabb sväng ut till torp men lillan Zan för att fixa kablar till henne. Sen hem för att pyssla. Det blev totalstädning och brödbak. Använde hela dagen till att pendla mellan spisen, dammandet och datorn skulle man mer lr mindre kunna säga. Tycker faktiskt att jag gjorde ett ganska så bra jobb.
Men skall ändå fortsätta imorgon med att ta det jag inte orkade idag. Det blir tvätta, tvätta och tvätta lite till skulle jag tro. Byta gardiner, sängkläder så då blir det tvätt. Så otroligt spännande det känns att skriva om det. Not! Men det är väl ungefär det som min dag kommer att handla om. Men även fika. Skall ta en fika med Didi och eventuellt en fika med Marita som äntligen är hemma från Norge. Längtar såå!! Har saknat min vän massor..

Avslutade iaf dagen med att ta mig en lång och varm dusch.. Å så använda en av alla de masker som jag köpte när jag var på Ullared..

 

Var ordentligt skeptisk till den där masken men det var riktigt nice! Kände mig som en chokladkaka. Haha. Den va mjuk å go att kleta på nyllet. Riktigt bra grejer. Alltid lika spännande med nya grejer. Men nu är det daxs att bädda ner sig så att man kan ta tag i morgondagen. Finns en hel del saker som jag borde göra känns det som. Har väl planer på att försöka få ihop lite roliga bilder från året som gått och göra ett collage. Sen är det även en hel del andra saker som jag hade tänkt att jag ska hinna med me. Så nu är det tid att sussa.

 

 

Natti Natt


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hade varit roligare om du tagit en bild med masken på....

Kram

2010-01-04 @ 14:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0