Fjuttigt ord


Känner att jag behöver skriva några rader innan jag går och lägger mig. Ladda för morgondagen. Ännu en dag på jobbet..


Helgen har ju inte varit så som jag trodde att den skulle vara. Det har ju hänt något i helgen. Kanske inte helt bra fast ändå jätte bra. Det är liksom på gott och ont. Vet faktiskt inte hur man ska beskriva det på ett bra sätt. Ibland gör man kanske saker som man inte är helt stolt över men man får ändå stå för det. Jag har gjort något som jag inte är stolt över men jag får stå för det. Kan inte precis vrida tillbaka tiden och göra om det. Men jag tycker nog att jag hade kunnat göra det på ett bättre sätt. Dom som vet vad jag pratar om håller nog fullständigt med! Det känns dumt men jag kan ju inte göra det ogjort så jag får leva med det. Otroligt elak har jag varit!

Förlåt är ganska så fjuttigt i det här fallet. Men vad kan jag säga?

Man kan inte alltid rå för vad man känner. Ibland agerar man innan man tänker.
Ibland tänker man inte alls..

















Ska nog sluta skriva innan jag virrar till det ännu värre! Kände att jag var tvungen att säga något.
Jag är jätte glad men jag är inte stolt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0