Glader!


Idag känner jag mig som en riktigt Glader när det är dax för mig att krypa till kojs. Har haft en jätte trevlig kväll! Det har väl inte varit helt som önskat idag på jobbet då jag inte når riktigt de resultat jag vill. Men imorgon när jag kommer till jobbet så får jag iaf veta hur dagen slutade igår om det bok som jag hade efter min egen arbetstid kom eller ej och om det var bra. Hoppas verkligen att det gick bra. Det behövs nu!

Jobb eller inte jobb.. Kvällen igen nu då!

Hur bra kväll som hellst! Har haft det jätte trevligt! Suttit och bara pratat nonstopp i över två timmar med min Donna! Det är så skönt när man har sådana vänner som man kan säga precis vad som hellst till och man vet att man får ett ärligt svar tillbaka. Det är något som jag VERKLIGEN uppskattar med våran vänskap. Vi är ärliga mot varandra och vi vet om att vi inte alltid tycker lika om allt men vi kan ändå prata och lägga det bakom oss om vi skulle vara oense. Det är mycket viktigt! Man kan inte låta det vara så att man pratar till den gräns att man är oense och blir ovänner pga av det. Det är inte det som är meningen när man pratar anser jag. Utan just det att man ska kunna prata och tycka olika. För att inte kliva över gränsen så släpper man det innan det kommer till det och bara instämmer med att man tycker olika.



Tack min älskade vän för en riktigt mysig kväll! Så glad att jag har dig att jag inte finner ord till att beskriva det!




Dax nu för att krypa ner i sängen..

Kommentarer
Postat av: Marita

Va ein kjempe kosli kveld.. E så utrulig glad at eg har deg og min skjönne :)

2010-01-20 @ 10:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0