Handla å Fika


Idag blir det att springa iväg och dricka kaffe med Lasse! Det var ett tag sedan det nu. Ska bli spännande att höra hur han har haft det den senaste tiden. Jul i fjällen och allt..

Efter det så blir det en vända till Överby igen för att lilla Zan skall ha sig ett par dojjor till jobbet. Man kan ju passa på om det är billigt ;) Själv hoppas jag mest på att få chans att handla hem lite mat utan att slippa bära så att armarna ska gå av. Får väl se vad vi hinner med.

Avrunda kvällen med Marita! Äntligen är Donnan hemma och jag får chans att ge henne en kram! Känns som att det var evigheters evighet sedan jag träffade henne senast. Buhu! Längtar!

Nu är det dax att jag gör mig klar.. Fika på Rådhuset om 32 min.. Oj oj..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas ni hade trevligt och att han har haft en bra jul.

Ha gott så länge.

Älskar dig

Kram

2010-01-05 @ 13:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0