Helgen.


Har vairt lång, precis lagom långt. Den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig från början. Den blev inte som jag hade trott.. Men glad är jag! Inte bara glad faktiskt. Lycklig! Det blev lite tokigt och det blev nog lite dumt. Men jag är verkligen jätte glad ändå! Känner mig som ett litet barn på julafton som väntar på tomten. Det pirrar i kroppen och man kan bara inte sluta att le. Trodde inte att jag skulle känna så, visste inte att man kunde känna så. Vad mer kan jag säga? Lovley!


Dagen idag blir det till att bara vara. Slappa och inte anstränga mig alls. En vända hem till Didi och luncha. Alltid lika trevligt. Hoppas iaf på att ikväll kunna ta mig i säng i god tid. Bestämde mig för att försöka att inte köpa en flaska vin till varje söndag. Det är nog inte så bra för hälsan i längden. Varannan kanske funkar ;) Haha.
Nee men jag vill inte dricka för mycket. Det är väl bara dumt att dricka i för stora mängder tycker jag nog. Finns bättre saker som man kan lägga pengarna på.

Nee nu ska jag ta disken och starta en maskin med tvätt tror jag. Lite kan jag väl kanske hinna innan Didi kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0