Natte tid


Jaha så var man inne på småtimmarna igen. Att det ska vara så förbaskat att ta sig i kragen och krypa ner i sängen. Fattar inte det där jag inte. Men så blir det väl när man springer runt och yrar. Kom på tusen saker jag ville göra nu kändes det som. Men inget som jag egentligen borde eftersom att jag borde sova. Nåt vettigt jag hade kunnat göra vore ju att hänga tvätten. Men eftersom att den inte var torr så gick inte det heller. Bidde till att ta den sista disken så slipper jag att göra det imorgon när jag vaknar. Tänk så många saker man skulle kunna göra egentligen. Ojoj..

Sluta tänk! Haha..


Dagen idag har jag använt till att ringa hyresvärden för att få sprutt på dom förbaskade elementen. Å tro det eller ej men nu sitter jag här i soffan och jag fryser inte! Är det inte fantastiskt så säg? Det tycker jag, tredje gången gillt var det visst. Tipp topp!

Men det är väl inte det enda jag har gjort. Jag har faktiskt pysslat med sånt där tråk som typ alltid. Tvättat tagit rätt på det som gick av tvätten och så har jag hängt upp mina nya gardiner. Nöjd!! Mycket nöjd. Ullared igen, bra skit det där.

Så har jag dessutom varit iväg till Didi på en kaffe med. Trevligt! Vi passade på att skriva ut schemat över hur vi ska jobba med. Bidde smått besviken då "chefen" även denna gång hade svårt att förstå vad jag menade med hur jag ville jobba. Så jag får nästan inte jobba nåt alls denna perioden. Ungefär lika många pass som jag brukar ha på en månad har jag på två! Hur ska detta gå? Buhu.. Jaja.. Får se det från den glada sidan. Jag får en massa ledig tid. Men dessvärre en massa ledig tid som jag inte ville ha. Men det löser sig väl till en annan gång. Bättre lycka nästa gång kan man väl säga??

Jaja.. Men om jag skulle ta mig i kragen och gå å lägga mig kanske? Dricka ur te muggen och sedan lägga mig. Låter som en bra ide!


Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0