Sleepy


Nu är det tid igen att krypa till kojs. Har haft en riktigt mysig dag. Det snöar som bara f** vilket jag inte gillar. Det betyder skotta och det är inte kul kl 06.00 på morgonen. Men sånt är livet! Iaf när det är vinter.

Har varit på Torp och kollat runt med min Donna och det har verkligen varit jätte mysigt! Ätit gott och pratat massor om allt och inget. Fick även låna en värmefläkt av henne så nu är det varmt i mitt sovrum. Helt underbart!

Har även åkt en sväng till Gbg och åter för att hämta en vovve som skulle passas men det blev inte så att någon vovve följde med tillbaka. Men det blev en liten road tripp iaf. Alltid kul. Speciellt när man är åkrädd och det snöar så att man nästan inte ser vägen. Det var lite små jobbigt nästan. Men ändå inte. Mycket bra förare som kör lugnt och fint.

Det var kort och gott det som hänt under dagen!
Natti natti folket!

Kommentarer
Postat av: Nora

Du har fått ett blogg award av mig :) Spana in min blogg för att se vad du ska göra! Kram!

2010-01-31 @ 22:35:56
URL: http://noragyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0