Tiden


Den bara springer iväg när man har trevligt! Å trevligt har jag haft! Didi kom på besök mitt i mitt matlagande. Så hon fick se mitt lilla kaos. Men det löste sig bra och det blev mat av det. Gjorde helt egen falaffel. Lite stolt är jag! Didi godkännde den med. Hon hade visserligen inte ätit det innan man hon tyckte att det smakade bra. Så då måste det vara okej.

Men nu måste jag verkligen kasta mig i säng så att jag hinner sova innan det är dax att jobba imorgon igen. Hoppsan hejsan vad tiden går!

Jag räknar ner.. När jag vaknar imorgon så är det inte lika lång tid kvar som det är idag. Åhh så jag längtar! Nåt så otroligt mycket. Nu längtar jag mer än vad ett barn längtar till julafton tror jag. Tokigt men sant!


Ne.. Kortfattat får det vara idag. Slänga mig i säng! Japp!
Hoppas på att det blir en fika med Malin imorgon. Det är på tok för länge sedan vi sågs..


Natti natt

Kommentarer
Postat av: Marita

Lengte for deg eg og, og eg e så glad for deg :) Kos & klem

2010-01-12 @ 08:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0