Trötta ögon..



Just nu sitter jag och känner som om någon har hällt sand i ögonen på mig. Toktrött är jag så jag ska nog som jag alltid säger gå och lägga mig. Det är för tokigt det här. Varje kväll är det samma visa. Man tänker (rättare sagt jag) att man ska gå och lägga sig i tid och vara ordentlig. Men ikke det är samma sak varje gång. Det bästa med det hela är väl att jag varje gång jag väl kommer till sängen kommer på hur go den är och undrar varför jag inte gick och la mig tidigare.. När ska man någonsin lära? Haha..


Det bidde fika med Lasse, Zan och Marita idag. Nästan så att man skulle kunna kalla det maraton fika. Jätte trevligt och jätte mysigt! Det va då inte alla samtidigt utan en fika med var och en. Det är massor av fika det. Sista fikan skippade jag kaffen. Det fick bli varmchoklad. Annars skulle jag nog inte vara så trött nu.


Det blev inget handlar idag. Endast en fundation som jag faktiskt behöver, visserligen skulle jag behöva fylla på min kyl med men det får bli en annan dag det. På tok för kallt ute för att jag skulle vilja handla och bära hem. Skulle inte förvåna mig om jag hinner frysa fast i gatan innan jag kommer fram. Funderar starkt på om jag ska gå till affären och beställa en taxi hem. Det skulle kunna vara värt det. Men jag får nog tänka på det tills imorgon..

Imorgon åka till Gbg med Marita och hennes "man" efter det blir det personalmöte på harry. Det blir en lååång dag. Efter det så är nästa dag en arbetsdag. Det är lite coolt. Känns som att det var en evighet sedan jag jobbade sist.. Spännande!!


Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0