Vad säger man?


När man inte alls vet vad man ska säga? Alltså jag vet inte vad jag ska skriva idag. Det händer inte så mycket just nu. Hela min dag idag har jag bara suttit nästan. Inte gjort något vettigt alls. Kollar runt på massa sidor på kläder för att få lite ideer om hur man ska kunna återanvända garderoben man redan har istället för att köpa nytt. Hittade bara en massa annat kul och blev väl inte precis mer kär i min garderob men det blev en del collage som jag inte kan lägga upp. Dumma blogg! Den vill inte att jag ska lägga upp bilderna. Kanske att det går en annan dag. Annars har det varit städning kaffe och te hela dagen. Nu blir det väl snart till att man ska göra något att äta. Men vad?


Kvällens stora happening är att jag ska Jobba! Wohoo! Inte alls ovanligt va? Men det ska faktiskt bli kul. Igår var det sjukt mycket folk ute så jag gissar att vi får det lite lugnare idag men man vet aldrig. Kan vara kul om det kommer en massa folk idag med så att det händer något. Annars blir kvällen så oändligt lång.

Ne nu blir det att komma på vad man ska äta och sen blir det väl mer tv innan jobbet.



Tjoosan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0