Väldigt snart


Är det daxs att ge sig av. Det är inte alls lång tid kvar nu inte. Har vairt på jobbet ikväll. Ganska så rörig kväll kändes som att det låg något i luften men ändå hände ingenting. Inget speciellt iaf, rätt skönt!

Det andra jobbet idag gick helt ok. Inte som jag ville riktigt men så länge det inte är noll så är det iaf bättre än när det blir noll. Noll är inte ok! Skumpa blev det idag på jobbet med för den delen! Fin fint! Så ska det se ut. Dom på kontoret har jobbat hårt. Mycket bra jobbat! Stolt över dom. Gott att få lite beröm jag med. Hihi..

Nu är det iaf bara en timme kvar tills att resan börjar. Herre gud så det pirrar i magen. Nåt så otroligt! Men jag är riktigt glad med! Längtar sjukt mycket tills att jag är framme. Börar bli en aning trött med tanke på att jag varit vaken typ 23 h nu så är det inte så konstigt heller. Men det är ju ingen ide att gå å lägga sig i två timmar så. Men nu ska jag kolla över mina grejer en sista gång så jag vet att det bara är att gå när klockan närmar sig..




Jag är glad!
Är du??




Kommentarer
Postat av: mamma

lycklig resa, välkommen hem.

Hoppas allt blev så bra som du önska.

Kram och älskar dig

2010-01-16 @ 11:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0