Vända


Hemma en snabb sväng innan det är dax för personalmöte med Harry. Ska bli intressant och se om vi kan få fram några förändringar av våran garderob. Inte alls troligt att vi får det med det skulle ju verkligen behövas! Plats för väskor hade varit ett stort PLUS och även bättre plats att gå på så att man når överallt utan att riskera att slå ihjäl sig. Sen är det dom där förbaskade pengarna. Hade inte alls varit fel att ha ett bättre system även för det. Men det återstår att se hur det blir med allt det där iaf..



Dagen i den stora staden har varit jätte mysig! Tycker iaf jag. Men gud så trött man blir av att bara gå runt en massa. Åt gott gjorde vi med på Ikea. Det är faktiskt bättre än att åka till Donken. Så mätta och nöjda snurrade vi runt inne på Ikea och fantiserade om vad man skulle kunna göra. Väldigt trevligt!



Men nu är det änna tid att ge sig av. Funderar starkt på att ta på mig mina mjukisar över mina byxorna. Då kanske jag håller mig lite varmare.. Värt ett försök iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0