Verkligheten


Tillbaka i vardagen igen. Sitter framför datorn som så många gånger innan och har tänkt att jag ska krya ner i sängen så fort jag har skrivit klart detta inlägg. Måste verkligen försöka att komma mig i säng så att jag somnar innan 00.00 idag då det var ungefär den tiden jag klev av bussen igår. Det blev inte många timmars sömn inte. Men det var det helt klart värt! Älskar det.. Oj! Men det gör jag nog. Misstolka det rätt.

Jobbet idag var precis som alla andra dagar skulle man kunna säga. Smått irriterande ibland när folk inte vill lyssna på mig. Men jag är samtidigt ganska så van vid det. Så är det bara..

Tanken var att jag idag efter jobbet skulle ha en fika stund med min Donna. Men det blev inte så. Har inga pengar på telefonen. När jag satte mig på tåget och skulle ringa för att säga att jag var på G hem så sa den att min saldo var för lågt. Inte alls bra ju! Då blev det ingen fika. Nåt som jag faktiskt hade sett fram emot. Saknar ju min Donna rätt så ordentligt! En annan dag.. Hoppas att du läser! Jag vill ju fika med dig. Men när jag inte kan höra av mig så blir det svårt. Vinkade till lilla Zan och jag gissar att hon var påväg upp till dig. Blev det en myig kvälls promenix kanske?


Matlagning blev det för mig istället. Det slutade med tre matlådor bestående av grönsakssoppa. Det var nästan så mycket soppa att jag hade kunnat simma runt i det. Haha.

Ne men natt nu kanske? Klockan tickar iväg för mig känns det som.. Krypa ner i sängen och invänta den där John Blund kanske? Hoppas han kommer till mig snabbt och grusar mina ögon så att jag somnar och drömmer sött.

 

Natti Natt


Kommentarer
Postat av: mr x

Ett avstånd kan mätas i mil och i meter.. medans kärleken den mäts med känslor liknande bomber och raketer bakoooom söta drömmar och massa grus i dina ögon från mig till dig.. Mr X

2010-01-19 @ 00:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0