Festival väder..


Klart att vi har festival väder.  Jag som önskade så att det skulle vara bra väder. Haha! Snopet! Nu bara öser det ner regn. Det är samma jäkla visa varje år. Denna festivalen kommer väl att läggas ner om det fortsätter såhär. Det kommer allt en del människor men om det bara, bara, bara regnar så lessnar man ju tillsist. Eller? Jag gör det iaf. Gillar inte alls att det bara regnat! Nu ska man inte missförstå mig. Jag gillar regnet massor! Det är mysigt med regn tycker jag. Jätte mysigt..

Önskar att jag hade haft ett litet tält hemma lr ett tak som jag kunde sitta under och lyssna på regnet. Men ikke!
Jag får hålla mig inne och bara sitta och titta ut på det.

Längta tills det blir sol och fint igen.. Åh! Lr kanske vinter och snö? Nee ja vet inte. Nu vill jag nog mest hem.
Kanske blir så att man får vada hem..  Hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0