Onödigt!


Verkligen jätte onödigt. Men jag har visst ganska så kort stubin för tillfället. Min mamma, min kära älskade lilla mamma. Du e då för rolig du. Jag vet ju att ni skulle ut och åka så jag misstänkte att ni skulle komma förbi. Men att inte kunna ge en dag eller tid gör mig jätte irriterad. Tyvärr så har jag ju två jobba att anpassa mig efter. Eftersom att jag ska jobba natten och sedan får ca 3h sömn innan nästa jobb så behöver jag kunna planera mig dag. När man då inte kan få nåt vettigt svar så blir jag irriterad. Jätte onödigt ja. Men ibland så blir det så. Min plan för morgon dagen. Min lediga dag denna veckan är att sova eftersom att jag knappt kommer att få göra det annars. Om jag då skulle hinna träffa min kära mor så behövs det lite planering för det. Men pga min korta stubin tror jag inte att hon kommer alls. Det kallar jag onödigt. Men shit happens lr vad säger man? Förlåt för det mamma..


Har en massa irritation i mig helt i onödan.. Kanske att jag borde ta ett dopp i havet lr nåt för att svalka av mig. Gillar inte att känna mig irriterad. Men ibland så blir det så. Orka med det!

Önskar så att tiden kunde gå i SUPER fart så att det blir höst och vinter snart. Då slipper jag kanske detta. Bort iväg. Flyga fara, sticka, dra. Kalla det vad som hellst. Men bara strunta i det här. Dra ett streck över allt och glömma. Längtar tills att jag kan släppa taget!

Undra jag om det är det som kommer att vara min morot. Blir det inte plan A så finns alltid plan B.
Kolla förvarings möjligheter igen kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0