Så blev det middag idag igen.. Sent och ef...

dsc02641 (MMS)

Så blev det middag idag igen.. Sent och efter en del slit. Men jag tror helt klart att de va värt det. Snart dax att hugga in i min lax,brocoli,ädelost paj. Mums! Fast det vet jag visserligen inte än. Men jag är ändå ganska säker på att det blev bra. Efter det blir det sängen. Önskar mig dock en redig massage innan. Bara en smula spännings huvudvärk. Inte kul. Men så är det. Sitter som på nålar och bara väntar! Tänker på min vän och tror inte att jag borde klaga! Håller tummarna för dig min kära vän. Kanske är den spänningen som ger mig huvudvärk. Hur som hellst så bara väntar jag :) Glad!


Kommentarer
Postat av: rebecca

hoppas allt går/har gått bra. :)

2010-07-07 @ 11:04:32
URL: http://rkittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0