Dagen efter..


Idag är det som vilken dag som hellst för mig. Sitter här på min stol på jobbet och filosoferar och väntar. Väntar på att denna dagen skall gå över så att jag kan få ledigt. Två dagar att göra vad jag vill! Wiio! LÄNGTAR.
Så dagen efter denna är jag ledig. Tycker jag att jag är en smula värd! Hoppas på att solen kommer att lysa så jag kan vara ute och bara njuta lite. Få lite färg på kroppen. Det hade verkligen inte varit fel! Vill bli lite brun ju. Annars kommer det ju inte kännas som att det är sommar alls. Hm..

För många är dagen idag "Dagen efter". Undrar hur många som vaknar med huvudvärk eller suddiga minnen från igår?

Lustig tanke! Senaste åren har jag jobbat på Midsommar så jag kommer nästan inte ihåg hur det är att fira den.
Nästa år kanske? Det visar sig...

God Morgon iaf alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0