Fy på mig och mina förutfattade meningar.....

Fy på mig och mina förutfattade meningar.. Men jag tror nog att det finns dom som är villiga att hålla med mig.. Rosa är jätte fint, men det finns gränser! Önskar att man kunde tatt ett kort men det kan man inte precis göra på annat folk på tåget.. Vilket fall. Rosa är grejen och det är för mycket av det! Snett framför mig sitter en mamma med sin son. Dom är väl söta men så var det de där med rosa.. Mamman är helt klädd i rosa. Rosa toffs, tröja,byxor, strumpor. Helt okej, nästan. Alla klär sig väl som man vill.. Men sonen.. Kanske att kan vara omkring 3? Rosa skjorta, tröja, vita byxor, rosa strumpor och NAPP! Det är jätte gulligt dom passar ihop och allt. Men till och med nappen. Det fattar jag inte. Hur, varför, vad tänkte man där? Babyrosa allt ihop med för den delen. Jätte gulliga grejer men ändå inte alls. För mycket enligt mig. Någon som är villig att hålla med lr är det bara jag som är inrutad? Hur skulle du klä din som om du hade någon? Rosa kan vara tufft men inte i den mängden tycker väl jag..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så då antar jag att du inte tycker jag ska vara hel rosa nästa gång vi ses.... ha ha ha

Jag håller dig fullständigt med dig. Nån måtta får det vara. Lite variation om jag får be. Sen blir jag riktigt imponerad av att hon klätt sonen i rosa. Det är inget man ser direkt....

Hoppas ni fortsätter ha de bra.

Kram

2010-06-16 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0