Guld i mun..


Det skulle väl vara så med morgon stund väl? Inte för att jag känner av nåt guld vare sig i mun eller från solen. Inte nått! Trött som få idag igen. Undrar just hur jag lyckas. Ska väl iof börja sippa på första koppen kaffe nu snart så det kan ju ändra på allt vem vet. Men det känns verkligen som att jag behöver lära mig att sova. Hur man nu lär sig det?! Kanske det det där med att lägga sig lite tidigare är att satsa på? Men det går ju inte när man alltid kommer på en massa saker som man kan göra. Mycket dumt det där med att spara allt som man tänker på till sist. Men det är ju så lätt hänt. Även om man kanske inte har sparat på en massa kan det ju hända att man kommer på nåt nytt att göra istället. Tokigt värre!

God morgon iaf ;)


Så till nåt helt annat.. Sitter som på nålar spänd av förväntan. Snart vilken dag som hellst kan det komma ett litet knyte. Vilken sekund som hellst kan det komma bebis. Längtar tills han kommer! Så nyfiken jag är nu på den lille som har legat där inne och sparkat runt i Donnans mage. Snart kommer han och som han är efterlängtad av alla.. Åh...



Kommentarer
Postat av: mamma

vi är lik... moj, du och jag. Varför göra nu när man kan göra sen, och sova.... de blir nån annan gång.

Tänk att det alltid är när man ska kliva upp som man sover som bäst.

Kram

2010-06-24 @ 09:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0