Kaffetorsk javisst! Beroende av jordgubbar...

dsc02571 (MMS)

Kaffetorsk javisst! Beroende av jordgubbar ja. Men sen har vi det där med kaffet. Det är nog det värsta. En dag utan det och jag får väldigt ont i huvudet. Det är helt okej att vara beroende av jordgubbar men inte lika bra att vara det av kaffe. Inte precis så att man ska föreslå det till små barn kanske. Men det såg ju bra trevligt ut när mormor och "moster anna" drack. Inte för att jag drack då, men nu! Kan det vara därifrån mitt kaffe drickande kommer? Allt är mormor fel ;) Allt bakande och kaffet. Gott och ont. Kaffe automaten på jobbet är nog en av mina bästa vänner. Klarar du dig utan kaffe?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0