Kära söndag..


Så var det söndag igen. Tiden går så otroligt fort just nu. Förstår inte riktigt. Den liksom bara springer iväg. Hinner knappt med. Det var nyss fredag tycker jag.. Inte har jag gjort nåt vettigt heller känns det som. Dagar har liksom bara regnat bort. Tokigt värre. Nu sitter man här med lurarna på och väntar på nästa samtal. Alltid lika spännande att se vad det är man får i luren som nästa samtal. NOT! Haha. Jo då det är ganska så spännande. Det är så olika hela tiden. Antingen är dom glada, tacksamma eller så är dom arga och sura. Men lika glad är jag ändå för jag kan lägga på.. Haha

Så nu denna söndag, frörsta dagen på en evighet med sol känns det som. Vad gör jag då? Jo jag sitter inne och jobba. Toppen! Hur kul som hellst känns de. Inte! Jag vill med vara ute i solen. Fast det kanske är lika bra att jag sitter inne med tanke på hostan. Skulle jag gå ut så tar jag bara av mig för mycket kläder. Det är inte bra alls när man e små sjuk.

Nu ska jag jobbar vidare och sedan njuta av min söndag. Göra något vettigt av den tänkte jag försöka med. Vet inte alls vad jag ska hitta på men nåt kan det alltid bli. Tanken är att det skall bli en fika med min Donna men jag sa nog fel tid till henne. Dumma jag. Vill träffa henne ju! Saknar min vän!

Snart är det dax för henne med. Bara två veckor kvar, kan bli bebis när som hellst! SPÄNNANDE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0