Midsommar


Hur firar du då?
Jobbar du lr kanske bara myser med vänner?

Nubbe, sill och dill..

   
 


 

 



Riktigt fin bild hittade jag! Googel är sååå bra va!  ;)




Denna helgen är ganska så speciell ändå.. Förra året vi denna tiden ungefär så "hittade" jag mr D. Tänka sig att det gått ett helt år sedan jag bara råka byta ut Donnan mot honom på vägen hem. Haha. Det är en lite speciell historia det där. Man var liksom tvungen att vara med för att förstå innebörden i det hela.

Nu ett år senare väntar jag spänt på att få ett litet sms från Donnan för att lillen är på väg. Åh som jag längtar efter det smset! Kanske en liten bild på killen. Spänningen är olidlig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0