När jag var liten..

 

Då var detta något som jag lyssnade på. Kommer ihåg så väl när jag satt i baksätet på bilen.
Rutan lite ned vevad och blåsten i håret med denna sången på radion. Då var man inte gammal inte! Liten och bekymmersfri. Det var tider det!
 ;)

Haha. Tänk när det var så att det största problemet var att man inte fick någon ny Barbie. Tänka sig vilka jätte problem och så dum mamma var. Nu är det största problemet helt annat. Men det är ju samtidigt så att problemen blir inte större än vad du gör dom heller.. Man får väl visst försöka le och ta det med en klackspark eller nåt sånt.

Just nu är mitt problem att jag måste sitta inne fast att det är otroligt fint väder ute. Buhu! Vill inte alls sitta inne och titta ut. Men jag ska inte klaga! Hann ligga i solen en timme innan jag skulle börja jobba och man ska va glad att man har ett jobb. Så det är bara att le och köra på!


Hittade en till.. Några år senare bara.. Haha..

 

 

Sikken skillnad va?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du hjärtat. Det var tider det... ändra var det den som vi diggade lös eller så "Havet är djupt" ur lilla sjöjungfrun.

Kramen

2010-06-02 @ 18:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0