"Salong My"


Kanske att det är det man skall satsa på? Förra veckan eller om det var veckan innan det. Kommer inte riktigt ihåg. Vilket fall för ett tag sedan så gjorde jag en hårförlängning på en komips och igår klippte jag en annan. Det blev inte jätte mycket som jag vågade att klippa men det blev bättre än innan. Bort med det som inte var särskilt piggt längre. Bättre att klippa för lite än att klippa för mycket! Håret är väl ändå någon av det sista som en tjej vill bli av med eller?  Kan hända att det blir mer klippt senare. ;)

Så man kanske ska satsa på det? Öppna en egen liten salong. Finns det verkligen ett behöv för det med tanke på hur många frisörer och liknande som finns runt omkring? Det skulle ju vara naglar, hår och smink kanske? Hm. Hade kunnat vara en rolig grej kanske. Men jag tror inte att det skulle vara speciellt givande i längden.

Något får jag komma på att göra snart så det blir nåt vettigt av mig med.. Haha..



Nu är det jobb iaf, hela dagen fram tills mitt i natten. Kanske inte riktigt mitt i natten men riktigt länge iaf. Slutar först efter kl 21.00 tidigast. Om det inte är en massa folk som får för sig att ringa precis då! Med tanke på jobbet kom jag precis på något jobbit. Glömde matlådan hemma! Fasen! Vad ska man då hitta på att äta? Buhu..

Det blir ett senare problem det då. Hungrig är jag ändå inte nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0