Underbart!


Vädret tänkte jag på, solen och värmen. Har visst sagt det förr men gud så gott det är! Helt underbart. Man kan vara ute och bara njuta. Det finns visst inte jätte mycket att hitta på i denna staden men den är ändå vacker. Fantastikt vacker! Det finns så många mysiga ställen. Inte ett och inte två. Mängder av smultron ställen. Alla är inte speciellt hemliga men det är ändå fint. Gillar det skarpt! Strandpromenaden som vi har är ju helt underbar. Den är flitigt använd av många. Både stora och små. Riktigt fint att gå där och se ut över vattnet och bara drömma eller njuta. Någon dag nu snart blir det till att ta tillfället i akt och grilla vid havet. Nice! Grilla i en solig trädgård är inte fy skam det heller. Men då behöver man en att göra det i också.. En vacker dag kommer jag ha det med. Den dagen kommer, inte ännu men någon gång i framtiden. Så länge får jag njuta av naturen men det klagar jag inte precis över ;)



Idag blev det en dag i solen och en lång promenad. Paus på en jätte hög bänk, så hög att jag kunde dingla med benen. Tänk så liten jag kände mig igen då.. En sådan liten grej kan göra stor inverkan. Då är det batra att njuta..

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0