Värmeslag?


Funderar starkt på om det är så att det är det som slår till nu? Folk glömmer att dricka vatten och glömmer en massa annat. Tokigt värre...
Själv så har jag snurrat till det från igår. Hade en toppen dag och tyckte livet var underbart. Blev stekt som jag vet inte vad. Känns i näsan idag men inget större så det var de värt. Men sen så klumpade jag ju till det genom att kolla fel i schemat. Mycket dumt! Trodde att jag började 12.15 idag men så var det verklingen inte! Vaknade av att grannens hund stor och skällde. Såg att det var sol och funderade på när jag var ledig nästa gång...

Det stämde inte alls när jag kollade då. Det var ju inte onsdag idag inte. Ne. Tisdag och jag börjar 09.15, inte bra med tanke på att jag ser detta 09.15. STRESS! Ringer chefen 09.17 för att meddela mitt misstag. När kl är 09.31 så mailar jag min chef från jobbet. Hur grymt e inte det då? WOW! Jag blev bara en kvart sen. Från sängläge till jobbläge på 15 min. Det är fasen rekord tror jag! Wiii..

Men när man stressar så blir det inte så bra sen. Dagen blir lite sne. Hoppas på att kunna styra upp det senare idag. Det tror jag på att jag kommer att kunna göra eftersom att mr D kommer och tittar förbi idag. LÄNGTAR! Stannar över natten och håller mig varm.. Kanske att jag inte behöver någon extra värme med tanke på vädret men iaf! MYYYYS till mig :)



Hon steker.. Hehe..

 

Det gjorde jag igår.. Aj! ;)
Men jag gillar det ändå! BRUN!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas maten blev bra

2010-06-29 @ 21:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0