Bra dag


Hade en känsla i kroppen om att det skulle bli en bra dag. Jag tror att jag fick rätt!

Först och främst så åkte jag inte vilse på vägen till Adde. Plus att det var jätte trevligt att träffa henne och hennes sambo. Vi drack kaffe och pratade massor om allt och inget.

Så nu på vägen hem så ringer telefonen och det var från det ställe där jag var på intervju igår. Vad säger dom då tro? Jo att jag var välkommen dit för att jobba.

Nu väntar jag på att hjärtat ska komma hem så att jag får mysa.

Jag tycker att detta har varit en bra dag! Å inte tror jag att den kommer att bli sämre heller.

 


Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS

ÄLSKAR DIG

PUSS OCH KRAM

2010-03-10 @ 14:32:24
Postat av: rebecca

GRATTIS!!!!! :D Kul!

2010-03-11 @ 15:10:07
URL: http://rkittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0