Första dagen


Korvstoppning! Japp! Jätte mycket dessutom å mer kommer det att bli. Det är faktiskt jätte spännande men det är jätte mycket som man ska ta in. Kunna massor av saker. Oj säger jag bara!

Imorgon ska vi turista runt hela Gbg. Åka spårvagn, pendel, buss och färja. Allt för att vi ska prova på och se olika färdmedel och knutpunkter runt om Gbg. Bra att veta. Ska faktiskt bli lite spännande. Har sätt ganska mycket redan. Men en guidad tur har jag aldrig fått. Så varför inte?

Men nu. Absolut tid att krypa till säng inom väldigt kort/snart. Trött!



Parantes...

Mitt hjärta är ute och flyger, jag är orolig. Men jätte glad för det sms jag fick precis innan han flög.
Längtar tills att jag får krama honom igen.

Nu sova!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul kul kul

Blir avis. Jag vill också bli guidad runt i Göteborg. Lär dig mycket så kan du få visa mig runt.

Paket ett är på G

Kram

2010-03-16 @ 09:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0