I väntan..

På att nya datorn ska starta upp. Det är faktiskt riktigt spännade. Massa text som rullar förbi på rutan nu. Har länge varit på jakt efter en ny dator ju. Säkert i ett halvår eller nåt sånt. Bara letat men inte vågat köpa. Idag tröttnade jag på att denna jag sitter och skriver på nu inte fungerar som den ska. Den vill ju inte alls alla gånger. Så jag satt mig på bussen med ny dator som mål. Nu sitter jag hemma med en nu dator! En ny bebis! Kanske att jag till och med kommer att kunna använda msn. Det är spännande. Har ju inte kunnat finna glädjen i att använda min msn på jätte länge. Bara för att datorn och jag inte sammarbetar så bra.

Men nu ska jag försöka få igång min nya bebis!
Wiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0